Dejme se tedy do představování jednotlivých výtvorů. Začneme tím slabším, tedy firmou ABT.

Méně je někdy více

Design vozu můžeme považovat za vynikající. Tohle není žádná "divočina", ale pořádný optický tuning, který nikdy nezestárne. Přední nárazník doznal decentních změn, nové jsou prahy, zadní křídlo a samozřejmě kola.

Ovšem každá z nás asi ví, že tuning by měl začínat uvnitř. Podvozek v Německu snížili a přitvrdili a také nasadili větší brzdy o rozměru 380 x 34 mm.

Motory jsou v nabídce dva. Jenže hned ten menší a slabší má dva stupně výkonu. Základ je 177 kW, tedy o plných 30 kW více než u sériové verze. Toho se docílilo především novým mapováním procesorové jednotky a instalací lepšího výfuku. Druhá verze už dostala nové vačky, sání a leštěné kanály, turbo se zvětšilo, výfuk má průchodnější katalyzátor. Výsledkem je 221 kW.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Pak je tu šestiválec o objemu 3,2 l. Jeho základnách 184 kW bylo povýšeno na hodně slušných 262 kW. Vůz s tímto motorem dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5 s.

Více znamená někdy opravdu hodně

A nyní Nothelle. Design vozu je mnohem radikálnější. Všechny nárazníky jsou zcela nové a mají na sobě tolik hran, že by se o ně člověk snad pořezal. Také vystouplé plastové prahy jsou dost netradiční.

:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.

Ale nechme plasty být a koukněme se pod kabát. Ani tady nechybí snížený podvozek (-25 mm) a silnější brzdy (bez udání rozměrů). Jenže to hlavní se děje pod kapotou. Ti méně majetní si mohou zvýšit výkon u 2.0 TFSI také na 177 kW nebo na 243 kW. Zákazníci s více naditým účtem pak mohou dostat opravdovou lahůdku. Šestiválec s dvojicí přidaných turbodmychadel totiž dokáže ze sebe dostat výkon 383 kW, což při použití převodovky DSG znamená nejvyšší rychlost 308 km/h!