Základ není nic jiného než klasické Porsche 911 Turbo Cabrio. Už v sériové verzi dokáže téměř utrhnout cestujícím hlavy od těla, pokud přesáhnou rychlost 300 km/h (i když se značka dušuje, že ve 200 km/h je uvnitř turbulence jako v šedesátce). Takže co udělá auto, které je pořádně naladěné? Pokud to toužíte poznat, jděte k 9ff.

Ti vám zaručí, že dostanete pořádnou porci čísla 910. Výkon se totiž po úpravě sání, výfuku, vstřikování, ECU a především zvětšení objemu válců na necelé čtyři litry a díky novým turbodmychadlům zvednul na 910 koní (679 kW). Točivý moment má téže číslo, pouze s jednotkami N.m.

Další práce firmy 9ff
Porsche Carrera GT
Porsche Cayman

To se pak není co divit maximální rychlosti, která se u tohoto ultimativního kabrioletu zastaví na 392 km/h a stovka s pevným startem je za posádkou během 3,2 sekund.

Samozřejmě, že vůz pro extrémně vysoké rychlosti musel mít upravenou aerodynamiku, takže jsou zde nové nárazníky, zadní křídlo, difuzor...