Hohenester se spojil s několika firmami, které jsou špičkami ve svém oboru a nechal vzniknout nejrychlejší Audi A4 na světě.

Základem je kalsická A4, ve které však nezůstal kámen na kameni. Pod přední kapotou pracuje vidlicový šestiválec s dvojicí turbodmychadel. Po vyladění dodává vrcholný výkon 478 kW při 7300 ot./min. Točivý moment motoru je 720 N.m při 3800 ot./min. Zajímavostí je to, že agregát splňuje emisní normy Euro 4.

Lehce upravena byla i aerodynamika vozu, přední kapota dostala pořádnou díru pro nasávání vzduchu do turbodmychadel a zrcátka jsou převzata z formulových speciálů. Jenže aby se vůz s tak šíleným výkonem udržel na silnici zajistila již zmíněná firma H&R. Ta upravila nejen tlumiče a stabilizátory, ale podívala se i na zavěšení a brzdy. Díky tomu mohl okruh Nardo opět pocítit radost konstruktérů z pokoření jednoho rekordu.

Audi AH 650 Nardo (tak je vůz pojmenován) zde totiž letěl rychlostí 343,9 km/h. Navíc dokázal zvládnout sprint z 0 na 100 km/h za 3,4 s, dvoustovku zvládne za 10,3 s a třístovku za 29,8 s.