Vůz opět označení C5, takže se dá předpokládat, že podvozek bude pocházet právě z tohoto modelu. Ovšem podle prvních informací značky bude vůz hodně upravený.

Ačkoli nemáme přesné rozměry, už na první pohled je jasné, že jde o vůz vpravdě královských rozměrů. Čtyři místa a dlouhé kapoty předu i vzadu dokazují, že konkurenci BMW nemusí dělat jen další luxusní značka, jako je Mercedes-Benz. Přední maska je velká a pokud bychom si chtěli rýpnout, tak bychom museli poukázat na velkou podobnost se "lví tlamou" bratrského Peugeotu.

Střecha vozu je z části z uhlíkového kompozitu a z části ze skla, takže i při dešti zůstává interiér velmi prosvětlen. Samozřejmostí je její automatické sklápění do schránky v zavazadelníku.

:. Citroën C4 Airscape se staženou i nasazenou střechou. (Foto: Citroën. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.)

Koncept je vybaven agregátem V6 HDi s filtrem pevných částic, který může fungovat také na bionaftu. Ten podává výkon 150 kW při 4000 ot./min a točivý moment 440 N.m při 1900 ot./min.  Airscape se chlubí i moderním protiprokluzovým systémem Snow Morión, který prý nabídne i při dvojkolce vlastnosti blížící se vozům s pohonem všech čtyř kol (zatím nebylo vysvětrleno, jak se toho docílí). V neposlední řadě také zaujme technologií UrbanHybrid, jež umožňuje podstatné snížení spotřeby a omezení emisí CO2, a to až o 24 g/km.

UranHybrid je vlastně poněkud upravený Stop-Start systém. Pokud je rychlost vozidla nižší než 6 km/h a řidič má nohu na brzdovém pedálu, motor zhasne. Pro dosažení optimální jízdní pohody dojde k okamžitému automatickému nastartování ihned poté, co řidič brzdový pedál pustí.

Navíc je soustava palubního vybavení (klimatizace, rádio...) napájena rekuperací energie prováděné během zpomalování a brzdění, což opět snižuje spotřebu.