Hlavní obsah
Wiesmann GT MF4 (2010) Foto: Wiesmann

Wiesmann opět slibuje návrat, klasický design a stovky koní

Německá auta značky Wiesmann vždy byla volbou fajnšmekrů - do roku 2013, než značka ukončila výrobu. O šest let později slibuje návrat s klasickým designem. Zvěsti hovoří taky o osmiválci z BMW M5. Není to ale poprvé, co se o něčem takovém píše.

Wiesmann GT MF4 (2010) Foto: Wiesmann
Wiesmann opět slibuje návrat, klasický design a stovky koní

Někdo má rád praktická a úsporná auta, jiný zase velké grand tourery. Pokud patříte k té množině, kterou láká posadit se do mrňavého interiéru za obří motor, jistě znáte německou automobilku Wiesmann.

Možná také víte, že od roku 2013 neexistuje – tehdy ukončila činnost, protože neměla dost peněz na to, aby její auta vyhověla přísnějším předpisům. Nyní se ovšem má vrátit na scénu, a to ještě v průběhu září 2019.

Zatím jediný obrázek zahaleného auta, který se objevil ve videu na webu automobilky a oblétl sociální média, ukazuje tradiční proporce vozu značky – mohutnou příď a malou kabinu.

Wiesmann v minulosti spolupracoval s BMW, do svých aut montoval techniku z „bavoráků” divize M. I nyní to tak má být a novinka, která má být odhalena „velmi brzy”, jak automobilka uvádí, má podle některých zvěstí mít pod kapotou osmiválec z BMW M5 o výkonu 600 koní.

Ovšem, jestli to tentokrát konečně dobře dopadne, se zatím nechme překvapit – a můžeme jen doufat, že to bude překvapení příjemné. O znovuzrození Wiesmannu se mluvilo i loni a předloni, ale výsledek pořád nikde.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků