Hlavní obsah

Škoda má unikátní reklamu v centru Londýna, vystavěla Stonehenge z aut

Novinky, Jakub Kynčl

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Londýn

Škoda rozjela v centru britské metropole nápaditou reklamní kampaň na model Citigo, kterou ke značce upoutala pozornost velkého množství Angličanů i turistů. Stará vozidla nabarvila kamennou šedí a vystavěla z nich repliku známé mystické stavby Stonehenge. Příprava projektu zvaného Citihenge podle britských médií zabrala celé tři měsíce.

Foto: Profimedia.cz

Reklamní kampaň na Citigo nelze přehlédnout.

Článek

Celý tým, který originální projekt připravoval, vedl sochař Tommy Gun. Celkem bylo použito 18 vozidel, která celkově váží něco okolo 18 tun.

Foto: Profimedia.cz

Projekt Citihenge

"Citigo představuje budoucnost řízení a je nejchytřejší možností pro městské řidiče, kteří přemýšlejí dopředu. Zatímco tradiční auta mají potíže docílit ve městech dobrých výkonů, model Citigo je přímo navržený k tomu, aby exceloval v městském prostředí," uvedl tamější mluvčí Škody Pietro Panarisi.

Foto: Profimedia.cz

Reklamní počin Škody se odkazuje na historický Stonehenge.

"Projekt Citihenge byl tou nejúžasnější výzvou. Stonehenge je obrovská ikonická stavba a taková je i naše replika Citihenge. Je vyrobena výhradně ze starých vozů, což mě vrátilo do dětství, kdy jsem miloval vyrábět nové věci z kusů vyřazených a nepojízdných vozidel," uvedl sochař Tommy Gun.

Foto: Profimedia.cz

Projekt je Britům na očích v samotném centru Londýna.

Reklama

Výběr článků

Načítám