Hlavní obsah

Porsche 911 přijíždí ve verzi GTS

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Aktuální generace ikonického sportovního vozu ze Stuttgartu se dočkala dalšího rozšíření nabídky. Verze GTS tradičně vyplňuje nevelkou mezeru mezi „běžnými” modely a vrcholnou řadou GT.

Porsche 911 přijíždí ve verzi GTSVideo: Porsche

 
Článek

Že 911 rozhodně není jen jedna, už platí od začátků Porsche, ještě více však v současnosti. Verze GTS je podobně jako u jiných modelů značky výkonnější civilní variantou a tradičně bývá nastavena pro zážitky na běžných silnicích, na rozdíl od hardcore verzí GT, které část tohoto charakteru obětují ve prospěch okruhového řádění, či varianty Turbo, která je jakýmsi dálničním expresem.

Generace 992 přijíždí jako GTS v karoserii kupé, kabriolet a „polokabriolet” Targa, u které je pohon všech kol povinný, zatímco kupé i kabriolet mohou být i zadokolky.

Bez křídla a s manuální převodovkou. Porsche představuje 911 GT3 Touring

AutoMoto

Šestiválcový motor s protiběžnými písty dosahuje nejvyššího výkonu 353 kW, 480 koní, což je o 22 kW (30 koní) více než současná 911 Carrera S a předchozí provedení 911 GTS. O specifický zvukový doprovod se stará sportovní výfuková soustava na míru pro GTS.

911 Carrera 4 GTS Coupé s osmistupňovou dvouspojkovou převodovkou akceleruje z místa na 100 km/h za 3,3 sekundy, o tři desetiny rychleji než předchůdce. Coby alternativu k ústrojí PDK je možné zvolit sedmistupňovou manuální převodovku se zkrácenými drahami řazení.

Nejostřejší Porsche Cayenne nemá jméno, ale rekord na Nürburgringu už ano

AutoMoto

Systém zavěšení kol s pomocnými pružinami a systémem elektronicky řízených tlumičů si kupé a kabriolet GTS přebírá od verze Turbo, stejně jako brzdovou soustavu. Targa GTS používá podvozek verze Targa 4 S se zmíněnými tlumiči.

Z modelu 911 Turbo byla převzata také 20 a 21palcová černá litá kola (vpředu, resp. vzadu) s centrální pojistnou maticí. GTS vizuálně poznáte podle černých prvků karoserie a aerodynamického bodykitu. Uvnitř jsou sportovní sedadla Plus ve standardu a krom plaketek se GTS liší rovněž mikrovláknovým čalouněním Race-Tex či karbonovými dekory.

Ceny novinky, jejíž předprodej odstartoval, začínají na 140 981 eur, v přepočtu 3,6 milionu korun.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám