Hlavní obsah
Masarykovo náměstí, Karviná Foto: Štefan Špic

Loňský propad v prodejích automobilů na trhu v České republice dovedl importéry k "agresivnějším" reklamním kampaním než kdy dříve. První vlaštovkou je marketingová megaakce dovozce vozů BMW a Mini společnosti AuTec Group. Nyní na ní neméně ambiciózním podnikem navázala společnost Opel C&S. V rámci akce 24 hodin Opel prodala v ČR a SR za jeden den 540 vozů.

Masarykovo náměstí, Karviná Foto: Štefan Špic
Opel prodal za 24 hodin 540 vozů

Od pátečních dvanácti hodin do sobotního poledne byly všechny showroomy v ČR a SR otevřeny nonstop a dealeři nabízeli automobily s výraznými slevami.

Zákazníci si tak nový automobil budou moci koupit třeba ve dvě hodiny ráno. "Pro tuto kampaň nazvanou "24 hodin Opel" jsme pro český a slovenský trh připravili asi tisíc vozů všech tříd, přičemž slevy - v závislosti na zvoleném modelu - činí 40 až 300 tisíc korun," informoval v pátek Novinky marketingový ředitel společnosti Opel C&S Roman Šubert.

Za první čtyři hodiny celé akce bylo prodáno 363 vozů Opel. V sobotu k 8. hodině ranní prodeje dosáhly hodnoty 475 vozidel, aby se celkový počet prodaných vozů v rámci akce 24 hodin Opel zastavil na číslu 540 aut. Ve srovnání s prodejem loni v únoru, kdy bylo pouze v ČR prodáno 249 vozů za celý měsíc, jsou to čísla až neuvěřitelná.

Za první dva měsíce tohoto roku Opel v ČR a SR prodal 1487 osobních a lehkých užitkových vozů, což znamená nárůst oproti stejnému loňského roku o 26 %. Loni jen v ČR byl oproti prvním dvěma měsícům roku 2003 prodej slabší o 474 vozů.

Opel v úvodu roku podpořil prodeje v ČR akcí Úžasňácké modely Opel. "A protože letos čekáme několik velmi zajímavých přírůstků, například sportovně laděnou Astru GTC nebo atraktivní kupé-kabriolet Tigra TwinTop, jsme přesvědčeni, že naše prodeje porostou i v dalším období," dodal Šubert.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků