Článek
Vzhled omlazeného leafu se vůbec nezměnil, kromě jediné drobnosti – úpravy přední masky. Díky tomu se údajně snížil aerodynamický odpor vzduchu na 0,28.
Proti původnímu modelu nemá 4455 mm dlouhý, 1770 mm široký a 1550 mm vysoký Nissan Leaf nabíječku baterie i měnič uložen v zavazadlovém prostoru za sedadly jako dříve, nýbrž vepředu. Díky tomu se o 40 litrů zvětšil zavazadlový prostor (370 l).
Motor má stále stejný výkon, tj. 80 kW. Jeho maximální rychlost je nově 144 km/h (snížení o 1 km/h) a zrychlení z 0 na 100 km/h činí 11,5 s (o 0,4 s méně než dříve). Dojezd podle evropského cyklu NEDC se díky úpravám zvýšil ze 175 km na 199 km, což je stále velmi málo.
Nově lze pořídit 6,6kW palubní nabíječku, s níž je možné využívat 32ampérové veřejné dobíjecí stanice. Pro evropské trhy se leaf bude vyrábět v továrně Nissanu v britském Sunderlandu.
Ceny zatím nebyly oznámeny, v několika západoevropských zemích bude ale koupě bohatě dotována, protože jinak by tento model byl neprodejný (předchozí verze stála v přepočtu zhruba 750 tisíc korun).