Hlavní obsah
Doba digitální přišla i do Ferrari. Foto: Ferrari

Obrovské logo značky a módní doplněk zároveň, to je nový klíč od Ferrari

Ferrari Roma přichází jako nejlevnější model značky, zároveň ale představuje vstup do nové éry. Nejen co se interiéru a multimédií týče, ale i vzhledem k přístupovému klíči. Či spíše obšitému logu.

Doba digitální přišla i do Ferrari. Foto: Ferrari
Obrovské logo značky a módní doplněk zároveň, to je nový klíč od Ferrari

Klíč od auta je nedílnou součástí celého uživatelského zážitku. A u exkluzivních vozů to platí dvojnásob.

Ferrari dlouhá léta, a u některých modelů ještě nedávno, drželo starosvětský klíček bez možnosti bezklíčového přístupu a startu.

Archaismus, který jste mohli považovat za styl, ale taky jako výsměch. U aktuální generace vozů z Maranella najdete klíč modernější, ovšem to, co si Italové schovali pro horkou novinku Roma, je něco nevídaného. Na Twitteru nový klíč ukázal editor Top Gear magazínu Jack Rix.

Z jedné strany je klíček prostým hranatým logem automobilky. Ze strany druhé jde o koženou obšitou placku. Pravděpodobně pasující ke konfiguraci interiéru daného vozu.

Zaujme také samotná velikost „přístupové karty”. Inu, něco takového se na baru bude vedle peněženky pokládat hezky.

Podívejte se na aktuální nabídku nových i ojetých aut Ferrari na Sauto.cz.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků