Hlavní obsah
Ares Design Project Pony Foto: Ares Design

Nelíbí se vám nové Ferrari? Žádný problém, můžete si jej nechat upravit na historické

Snaha vytřískat z finančního vzestupu světových trhů co nejvíc je patrná i na automobilovém trhu. Teď se ujme prakticky cokoli, co by mohlo jen trochu zaujmout. Třeba předělání nového vozu Ferrari GTC4Lusso na něco, co bude připomínat staré vozy.

Ares Design Project Pony Foto: Ares Design
Nelíbí se vám nové Ferrari? Žádný problém, můžete si jej nechat upravit na historické

Ve středu jsme vám ukázali auto, které firma Ares Design představila jako nástupce slavného vozu DeTomaso Panthera. [celá zpráva]

Ares Design Project Panther

Foto: Ares Design

Ještě jedno eso v rukávu si ale firma nechala na později. Oznámila totiž, že další model je na spadnutí. Tentokrát to bude vzpomínka na modely jako Ferrari 365 GT4 2+2, 400 nebo 412. Prostě ty staré klasiky s mrkačkami, opravdovými mřížkami na chladiči atd. Zatím jej nazývá Project Pony a základem je Ferrari GTC4Lusso, tedy dnes vyráběné Ferrari s dvanáctiválcem a pohonem všech kol nebo s přeplňovaným osmiválcem a pohonem zadních kol (to z verze GTS4Lusso T).

Jak je vidět, firma umí naskočit na vlnu peněz, které teď automobilovým světem tečou, protože finanční trhy se otřepaly z krize. Prakticky cokoli, co má čtyři kola a má nálepku „originální“, se prodá. Ostatně firma Ares Design je toho příkladem.

Bývalý šéf Lotusu Dany Bahar založil tuhle firmu jako karosárnu, která vlastně staví auta zákazníkům na zakázku. Podívejte se třeba na Ares X-Raid – terénní automobil podivných „korejských“ tvarů, jehož základem je dnes už bývalý Mercedes-Benz G. Níže ještě můžete zhlédnout vůz Bentley Mulsanne, který prošel redukční kúrou dveří a ze sedanu se stalo dlouhé kupé.

Ares Design X-Raid

Foto: Ares Design

Ares Design X-Raid

Foto: Ares Design

Ares Design Bentley Mulsanne

Foto: Ares Design

yknivoNumanzeSaNyknalC

Reklama

Výběr článků