Hlavní obsah
Nový Renault Mégane R.S. Trophy a Nico Hulkenberg Foto: Renault

Nejsilnější Renault Mégane jede až 260 km/h

Značka Renault tradičně nabízí velmi silný a rychlý model Mégane R.S., který pak ještě vylepší verzí s přídomkem Trophy. A právě tahle verze je opravdovou lahůdkou, která nadchne už jen tím, že má 300 koní.

Nový Renault Mégane R.S. Trophy a Nico Hulkenberg Foto: Renault
Nejsilnější Renault Mégane jede až 260 km/h

Už na podzim si budou moct první zájemci vyzkoušet nový vůz Renault Mégane R.S. Trophy. A bude to těšení hodně dlouhé, vždyť budou čekat na něco, co tu ještě nikdy nebylo.

Tak předně – auto má stále přeplňovanou osmnáctistovku, ale výkon narostl na 221 kW (300 k). To je o 15 kW víc, než má základní provedení R.S. Také točivý moment se zvýšil z 390 na 420 N.m. Změn v motoru je samozřejmě proti standardnímu agregátu víc. Tou asi nejzajímavější je nové turbodmychadlo, které pracuje s kuličkovým keramickým ložiskem, takže se rychleji roztočí a nezadře se v případě studených startů. A navíc – dokáže se roztočit až do 200 000 ot./min.

Renault Mégane R.S. Trophy

Foto: Renault

Renault Mégane R.S. Trophy

Foto: Renault 3x

Podvozek dostal samosvorný diferenciál Torsen, nové tlumiče, pružiny i stabilizátor. Samozřejmě jsou tužší. Auto stále spoléhá na řízení zadní nápravy, což je v tomto typu aut celkem unikát. Vůz dostal standardně speciální brzdy, za které se v jiných verzích připlácí.

Samozřejmě že v interiéru je hlavní změnou instalace velkých sportovních sedadel Recaro, která jsou víc utopená k zemi.

Renault Mégane R.S. Trophy

Foto: Renault

Nová sedadla

Foto: Renault

Auto má zálusk na rekordy Nürburgringu, když nejrychlejší auto s pohonem předních kol je dnes Honda Civic Type R. Auto k tomu předpoklady má. Maximální rychlost je 260 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h je za 5,7 sekundy.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků