Článek
Podle první zveřejněné fotografie to vypadá, že změny jsou proti verzi před faceliftem menšího charakteru. Kromě praktičtější verze kombi si na stánku Mazdy odbude svou evropskou premiéru také verze sedan.
Stejně jako u sedanu, i u kombi najdete větší mřížku chladiče. Standardem jsou nyní LED světlomety, mlhovky jsou jinak umístěné. Na výběr jsou kola v odlišném designu (17-19 palců), tím výčet změn viditelných na první pohled končí.
Mazda slibuje, že podvozek u nové „kombíkové šestky” bude stejně jako v případě sedanu přenášet méně vibrací a hluku. Zároveň by měli majitelé dostat lépe naladěné řízení. Osmipalcový displej multimediálního systému má lepší pozorovací úhly, jinak zůstal nezměněn - v nabídce je ještě sedmipalcová varianta. Korekcemi naopak prošly výdechy klimatizace a její ovladače. Interiér je díky tomu o něco pohlednější.
Stávající „šestka“, představená už v roce 2012, je dlouhá 4870 mm, široká 1840 mm a vysoká 1450 mm. Rozvor náprav má nyní hodnotu 2830 mm. Zavazadelník v případě sedanu pojme 483 litrů nákladu, kombi zvládne 522 litrů.
Dále budou u Mazdy k vidění dvě studie - Vision Coupe a Kai - známé již z premiéry na tokijském autosalonu. [celá zpráva]