Článek
GranCabrio pohání osmiválec s objemem 4,7 litru a výkonem 433 koní (323 kW). Jak bude nový kabriolet zrychlovat a jaká bude jeho nejvyšší rychlost zatím výrobce nesdělil. Záhadou je i pohotovostní hmotnost, která by o rychlosti vozu dost napověděla.
Jisté je, že Maserati použilo klasicky plátěnou střechu, která je nejenom lehčí než kovová, ale na voze vypadá lépe. Navíc, moderní plátěné střechy nabízejí prakticky stejný komfort jako kovové střechy.
Výrobce tvrdí, že GranCario pojme čtyři cestující, zadní sedadla mají být plnohodnotná a nikoliv nouzová, jak je u sportovních kabrioletů časté. V případě Maserati jde o vůbec první kabrio pro čtyři cestující.
Cenu zatím Maserati nezveřejnilo, první vozy se k zákazníkům dostanou příští rok na jaře.