Hlavní obsah

Lamborghini prodalo už 20 tisíc SUV Urus

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Očekávalo se mnohé, ale tak velký úspěch ne. Lamborghini po čtyřech letech na trhu s luxusním SUV Urus slaví 20 tisíc prodaných exemplářů. Jubilejní vůz ve fialovém laku putuje z Itálie do Asie.

Foto: Lamborghini

Lamborghini prodalo 20 tisíc modelů Urus.

Článek

Cesta, kterou v rámci luxusních SUV nastolilo Bentley se svým modelem Bentayga, se vyplácí i Lamborghini, které se svým SUV-kupé Urus slaví úspěch. Auto je nejrychleji se prodávajícím modelem v rámci portfolia italské automobilky, za čtyři roky na trhu se k zákazníkům dostalo 20 tisíc kusů.

Lamborghini potvrdilo vstup do Le Mans, prototyp dorazí za dva roky

AutoMoto

„Urus je dokonalým doplňkem našich supersportovních modelů a dává luxusní a sportovní každodenní svezení těm, kteří se ztotožňují s naší autentickou italskou automobilkou,“ uvedl k jubileu generální ředitel Lamborghini Stephan Winkelmann. „Vůz každý rok dokazuje, že je bezprostředně a stále přitažlivý jako pravé Lamborghini, které se zrodilo z našeho dědictví,“ dodal.

Foto: Lamborghini

Lamborghini prodalo 20 tisíc modelů Urus

Jubilejní kus ve fialovém laku Viola Mithras si objednal zákazník v asijském Ázerbájdžánu. Pochopitelně ho pak vyrobila továrna v Sant’Agatě Bolognese, která se během let musela zvětšit na dvojnásobek. Lamborghini navíc uvádí, že díky rozšíření se práce ve fabrice dočkalo i dalších 500 čekatelů.

Lamborghini uvádí závodní Huracán GT3 Evo2. Vychází ze silniční verze STO

AutoMoto

Vůz je pro značku ale důležitý i z jiného hlediska. Celá řada objednávek na vůz totiž putuje do společnosti od zákazníků, kteří Lamborghini ještě nevlastní. Je tak ideálním vozem, který je k firmě přiláká.

Reklama

Související články

McLaren, Aston Martin a Morgan mají nové šéfy

Někdejší šéfové výrobců italských supersportů pronikají do britských konkurenčních značek, může se zdát ze zpráv o změnách ve vrcholovém managementu značek...

Výběr článků

Načítám