Článek
Každá automobilka testuje své vozy. Některá má vlastní polygony, jiná jezdí na polygony zapůjčené u konkurence a další testují i na uzavřených závodních tratích. Toyota dostavěla v rámci svého specializovaného vývojového střediska vlastní nový polygon, který může směle konkurovat Nordschleife.
Technické centrum Toyota Shimoyama se rozkládá na rozloze 650 hektarů v hornaté a zalesněné části prefektury Aiči. Součástí je nyní i okruh o délce 5,3 km, který sice není s takovým převýšením, jako Zelené peklo, ale díky terénu má prý širokou škálu zatáček. Na stavbě začalo pracovat padesát odborníků, a to takových, od kterých byste to čekali asi nejméně. Vývoj totiž vedli sami testovací jezdci Toyoty.
Akio Toyoda k okruhu dodal, že to, jaký je, přesně vystihuje, kam se chce Toyota dostat. Chce, aby řidiči své vozy Toyota cítili, aby s nimi souzněli a se silnicí konverzovali. Samozřejmě také nová trať pomůže Toyotě při vývoji automobilů na závody, zvláště pak na dlouhé tratě, jako jsou čtyřiadvacetihodinovka v Le Mans.
Ostatní části technického centra Shimoyama, jako jsou specializovaná testovací střediska nebo vysokorychlostní okruh, budou otevřeny v roce 2023.