Hlavní obsah

Hyundai bude opět porovnávat své vozy se škodovkami

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

I letos bude české zastoupení jihokorejské automobilky Hyundai srovnávat své modely s konkurenčními škodovkami. Loni to bylo přímo v autosalonech, letos v několika městech proběhne „roadshow” srovnávající novou i20 a třetí generaci fabie.

Foto: Koláž Novinky.cz s použitím Hyundai, Škoda

Hyundai se srovnání se škodovkami nebojí.

Článek

Předloni Hyundai v prodejních centrech značky nabízel porovnání svých modelů s vystavenými škodovkami Octavia a Rapid. Porovnával hlavně výbavu. „Letošní akce je koncipována podobně, místo v showroomech se však uskuteční před nákupními a obchodními centry," uvedl mluvčí Hyundai Miloš Adámek. Hyundai do nedávna používal i srovnávací televizní reklamu se škodovkami, přímé narážky na "souseda z Boleslavi" ale ze spotu po čase odstranil.

„Pevně doufáme, že tentokrát mělo korejské zastoupení značky dostatek času na přípravu akce a pořízení vozů ve srovnatelných výbavách, což se v minulém případě bohužel nepodařilo. Věříme, že tak jako v případě předchozí bizarní srovnávací akce přispěje tato aktivita k dalšímu navýšení prodejů značky Škoda na českém trhu," řekl mluvčí prodejní organizace Škody v ČR Vítězslav Pelc.

Foto: Milan Malíček, Právo

Hyundai a Škoda, srovnání modelů aut v servisu v Běchovicích

Roadshow "Hyundai se srovnání nebojí" navštíví například Brno, Ostravu, Ústí nad Labem, Plzeň, České Budějovice, Hodonín, Zlín, Liberec, Opavu, Karlovy Vary, Kladno a Mladou Boleslav. Posledního dubna vyvrcholí na pražském Zličíně.

Škoda je nejprodávanější značkou na českém trhu. Za leden a únor prodala 10 234 aut, což je meziroční růst o 1849 vozů. Hyundai s prodejem 2900 vozů patřilo ve stejném období třetí místo za Volkswagenem.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám