Článek
Pro tři sedadla vpředu a tři vzadu se automobilka rozhodla s ohledem potřeby komunikace v rodině. "Vůz FR-V umožňuje splnit přání dětí sedět na předním sedadle s rodiči a navíc dává rodičům možnost mít dítě nepřetržitě na očích," píše automobilka v oficiálním tiskovém sdělení.
Při zahájení prodeje v Evropě bude model FR-V nabízen se dvěma benzínovými motory o objemu 1,7 l SOHC VTEC s výkonem 92 kW doplněný pětirychlostní manuální převodovkou a dvoulitr DOHC i-VTEC s výkonem 110 kW a šestirychlostní převodovkou. Příští rok doplní nabídku agregátů diesel o objemu 2,2 l i-CTDi. Verze s prvně zmíněným benzínovým motorem se u nás začne prodávat v listopadu.
FR-V má v bezpečnostní výbavě dvojstupňové přední airbagy, boční airbagy vpředu, hlavové pro cestující na předních i zadních sedadlech. Nechybí tříbodové bezpečnostní pásy s předpínači na všech šesti sedadlech a s omezovači tahu vpředu. Úchyty ISOFIX jsou vybaveny přední prostřední sedadlo a obě postranní vzadu.
1,7 | 2,0 | 2,2 | |
Motor | SOHC VTEC | DOHC i-VTEC | i-CTDi |
Objem (ccm) | 1668 | 1998 | 2204 |
Výkon kW/otm | 92/6300 | 110/6500 | 103/4000 |
Max.toč.moment Nm/otm | 154/4800 | 192/4000 | 340/2000 |
Vstřikování | Honda PGM-F1 | Honda PGM-F1 | Common rail |
Palivo | Natural 95 | Natural 95 | Nafta |
Rozměry | |||
Délka (mm) | 4285 | ||
Šířka (mm) | 1810 | ||
Výška (mm) | 1610 | ||
Rozvor (mm) | 2680 | ||
Zavazadelník (l) | 439/1049 | ||
Nádrž (l) | 58 | ||
Výkony | |||
Max. rychlost (km/h) | 182 | 195 | 187 |
Zrychlení 0-100 km/h (s) | 12,3 | 10,5 | 10,3 |
Spotřeba (l/100 km) | |||
Město | 9,3 | 11,7 | N.A. |
Mimo město | 6,5 | 7,3 | N.A. |
Kombinovaná | 7,5 | 8,9 | 6,4 |