Hlavní obsah

Ford rozšiřuje nabídku pick-upu Ranger o pracovní a prémiovou verzi

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Nový Ranger Wolftrak a Stormtrak míří každý na trochu jiné zákazníky. Oba vozy jsou ovšem dobře vybaveny a do davu s nimi nezapadnete. Automobilka zároveň představuje i elektrickou roletu korby.

Ford Ranger Wolftrak a StormtrakVideo: Ford

 
Článek

Současný Ford Ranger je na trhu už 10 let, a třebaže takto dlouhé životní cykly nejsou u užitkových aut zas tak neobvyklé, automobilka připravila dvě varianty, kterými chce podpořit prodeje tohoto australského pracovního nástroje.

Test Fordu Ranger Wildtrak: Schopný, nikoli dokonalý univerzál

AutoMoto

Tu s vyšší výbavou a taky cenou nazvala Stormtrak. Vychází z už tak vysoké varianty Wildtrak, ale přidává víc výbavy, jako například elektrický kryt korby nebo ochrannou vanu s posuvným rozdělovačem. Exkluzivní je červený lak Rapid, polepy karoserie, červená vložka v přední masce nebo specifická sedadla potažená jemnou kůží s červenými švy.

Foto: Ford

Ford Ranger Stormtrak

Ranger Stormtrak bude k mání výhradně ve verzi Double Cab s dvoulitrovým turbodieselem se dvěma turbodmychadly, který dává 213 koní. K tomu se pojí desetistupňová automatická převodovka a přiřaditelný pohon všech kol, který by měl mít i elektronicky ovládanou uzávěrku zadního diferenciálu jako každý poctivý terénní pick-up.

Foto: Ford

Ford Ranger Wolftrak

Verze Wolftrak je určena těm zákazníkům, kteří chtějí více účelnosti. Vychází z varianty XLT a jeho nejpodstatnějším prvkem jsou univerzální terénní pneumatiky. Přiřaditelný pohon všech kol s uzávěrkou zadního diferenciálu je samozřejmostí. Pod jeho kapotou je slabší verze dvoulitrového turbodieselu – má výkon 170 koní a je spojená s manuálním šestikvaltem.

Malý elektrický mustang má stát na platformě Volkswagenu

AutoMoto

Zvenčí stojí za povšimnutí trubkový rám, který tu není jen pro parádu – slouží k upevnění nákladu či k případné montáži příslušenství. Má také plastové boční nášlapy a ochranu spodku vozu.

Foto: Ford

Ford Ranger Wolftrak

Obě nové varianty mají užitečnou hmotnost zhruba tunu a zvládnou táhnout až 3,5 tuny těžký přívěs. Wolftrak stojí v základu 893 400 korun bez DPH, u Stormtraku je tato cena 1 214 200 korun.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám