Článek
Devatenáct fotografů z třinácti evropských zemí se sešlo v Madridu, a každý měl jeden den na to, aby originálně zvěčnil C-HR v ulicích španělské metropole. Úkolem bylo zachytit auto včetně motivu „zrcadlení“, které se objevuje i v nedávno uvedené evropské televizní kampani.
Do projektu se zapojilo celkem 19 fotografů ze 13 zemí prezentujících na sociální síti Instagram. Českou republiku zastupoval fotograf Dan Vojtěch.
Od února je sbírka 24 fotografií vystavena v prostorách Le Rendez-Vous Toyota, nejluxusnějšího evropského autosalonu této japonské značky na Champs Elysées v Paříži.
Toyota C-HR je kompaktní crossover, který má velmi výrazný design. Vychází ze stejnojmenného konceptu, ze kterého převzal prakticky shodné dynamické tvary. Na český trh toto zajímavé auto dorazilo v září loňského roku. Základním motorem je přeplňovaná dvanáctistovka s 85 kW a 185 Nm, která může spolupracovat jak s pohonem přední nápravy, tak i jako 4x4. Zajímavá je i nabídka hybridní verze.
Základní cena vozu je 489 900 Kč, za vůz s pohonem všech kol chce Toyota v ČR 719 900 Kč a hybrid stojí nejméně 629 900 Kč.