Hlavní obsah
Tesla Model 3 (Ilustrační foto) Foto: Tesla Motors

Dvě Tesly Model 3 dělí jen sedm měsíců výroby, novější ale dlouhánům nesedne

Automobilky v průběhu výroby dělají na svých autech některé drobné změny, aniž by to nazývaly facelifty; některé jednou ročně dohromady, jiné průběžně. Většinou to ale bývají vylepšení. Jestli to tak je i u Tesly, nebo jestli se jen snaží šetřit, posuďte sami.

Tesla Model 3 (Ilustrační foto) Foto: Tesla Motors
Dvě Tesly Model 3 dělí jen sedm měsíců výroby, novější ale dlouhánům nesedne

Tesla v průběžných změnách svých modelů není výjimkou - ovšem věci, které se změnily u Modelu 3, můžou být docela zásadní. Ty nejlépe viditelné popsalo nedávno zveřejněné video na americkém kanále Teslatunity.

Autor videa jezdí Modelem 3 ze začátku výroby, jeho VIN končí číslem okolo pěti tisíc. Jeho žena ale má o zhruba sedm měsíců novější auto se 101 tisíci v posledním šestičíslí VIN.

Změnily se drobnosti i podstatné věci

Řada z nich jsou detaily, jako třeba v prošívání sedaček nebo v obložení palubní desky za volantem - tam, kde má většina ostatních aut přístrojový štít. Novější auto tam má hliníkovou lištu po celé délce, starší nikoliv.

Podobnou drobností jsou krytky kosmetických zrcátek ve stínítkách - starší auto ji má z alcantary, novější z obyčejné látky. A také je drobný rozdíl v ilustraci na přístupové kartě k vozu.

Dost podstatný rozdíl už je umístění zadního sedáku - v novém autě je o nějakých pět centimetrů výš. Sice se tam prý pohodlněji sedí, protože nemáte kolena tak ve vzduchu, ale těch pět centimetrů chybí v prostoru pro hlavu.

A také, starší auto má celou prosklenou střechu včetně zadního okna vybavenou UV-ochranou. Novější auto už má UV-ochranu jen v otvíratelném střešním okně nad předními sedačkami. V zadní části vozu, tam, kde třeba sedí děti, nikoliv.

yknivoNumanzeSaNyknalC

Výběr článků