Hlavní obsah

Citroën v Číně představí sedan na bázi C4

Novinky, Jan Čech

Citroën C4, kterého se v celém světě prodalo více než 280 000 kusů, rozšiřuje nyní svou modelovou řadu o typ C Triomphe. Jedná se o sedan na prodlouženém rozvoru a velkým zavazadlovým prostorem. Musíte si však na něj nechat zajít chuť - je to vůz pro čínský trh.

Článek

Citroën C‑Triomphe je se svou tříprostorovou karoserií délky 4,8 metru a šířky 1,77 metru pro nás velmi nezvyklý. V Evropě potkáváme zatím pouze pětidveřový hatchback a třídveřové kupé. Nový model však nebudeme moci koupit i nadále - jeho cílovým trhem je totiž Čína.

Díky zvětšenému rozvoru náprav na 2,71 metru nabízí neobyčejně velký vnitřní prostor. Také zavazadlový prostor disponuje pozoruhodným objemem 513 litrů a jeho praktičnost zvyšuje sklopná zadní lavice, dělená v poměru 2:3. Jen přístup přes zadní víko je tradičně horší, jak to už u sedanů bývá.

Čalounění světlou kůží od druhé úrovně výbavy a dekorace imitující dřevo na palubní desce a panelech dveří podtrhují netradiční styl vozu. C‑Triomphe má prvky výbavy, které jsou na čínském trhu nové nebo doposud zřídka používané. Kupříkladu sériově montovaný tempomat a omezovač rychlosti u celé modelové řady není obvyklý ani v Německu či samonatáčecí bi-xenonové světlomety nejsou zcela obvyklé. Ty v aktivní v poloze potkávacích i dálkových světel zlepšují viditelnost a osvětlení vozovky v zatáčce. Vůz tak dokazuje, že nehodlá být levným automobilem pro široké vrstvy, ale spíš manažerským vozem pro čínskou honoraci.

Citroën C‑Triomphe je rovněž sériově vybaven mlhovými světlomety, elektrickým ovládáním vnějších zpětných zrcátek a také parkovacím asistentem vzadu.

Automobil je vybaven motorem 2.0i o výkonu 108 kW, jenž splňuje požadavky normy Euro 4. Tento motor je spojen s automatickou sekvenční nebo mechanickou převodovkou. Motor nabízí nejvyšší točivý moment 200 N.m při 4 000 ot/min.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám