Hlavní obsah
Barevný velikonoční jarmark v Hořovicích, pořádaný sdružením Hořovické maminky dne 16. 4. 2011. Foto: Ivona Kratochvílová

Brněnský Autosalon chce přilákat o 20 000 lidí více než minule

Organizátoři letošního šestého ročníku brněnského Autosalonu chtějí na výstaviště přilákat 150.000 návštěvníků, což je o 20 tisíc lidí více než předloni. Na středeční tiskové konferenci to uvedl manažer veletrhu Jiří Čikl. Na veletrh, který se bude konat od 5. do 12. června, se chystá přes 30 významných automobilek.

Barevný velikonoční jarmark v Hořovicích, pořádaný sdružením Hořovické maminky dne 16. 4. 2011. Foto: Ivona Kratochvílová
Brněnský Autosalon chce přilákat o 20 000 lidí více než minule

Jednání zatím nebyla uzavřena s Hondou a Suzuki, doplnil Čikl. Tahákem pro návštěvníky má být každodenní soutěž o jeden nový vůz, který věnuje jeden z vystavovatelů. Mezi cenami by se měl určitě objevit vůz některé z francouzských automobilek, naopak domácí Škoda zřejmě auto neposkytne.

Autosalon doprovodí tématická expozice Jak se rodí automobil, která má návštěvníkům přiblížit vznik, vývoj a výrobu automobilu od prvních námětů po finální podobu. Část expozice budou tvořit exponáty Škody Auto, mezi kterými budou například modely z hlíny, výkresy, kamuflážní díly pro zkoušky prototypů, ale i studie Škody Tudor na bázi modelu Superb. V druhé části uvidí návštěvníci konstrukční prvky vozů Renault Mégane a Espace a třetí část bude věnována stoletému výročí značky Ford.

Podle Čikla čekají příští ročník veletrhu v roce 2005 výraznější změny, které jej mají více profilovat jako středoevropskou akci. Chce se tak prosadit v konkurenci podobných výstav v Poznani, Nitře, Vídni nebo Lipsku. Veletrh odstartuje 5. června novinářským dnem, po kterém bude následovat odborný den. Veřejnosti se otevře 7. června. Vstupné bude stejné jako na minulém ročníku, tedy 60 a 90 korun. Jan Sadílek klh

yknivoNumanzeSaNyknalC
Sdílejte článek

Reklama

Výběr článků