Hlavní obsah

Automobilové hračky pro náročné

Novinky, fra

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Také si rádi hrajete? Třeba s legem nebo i se sofistikovanějšími modely? Pokud ano, máme pro vás pár tipů, které vás zkombinováním vášně pro auta a hru „zaměstnají” na příjemně dlouho.

Foto: Lego

Lego Ford Fiesta M-Sport WRC

Článek

Tak začneme třeba tím legem. Do světa se vydala speciální edice šesti sad automobilů, které nadchnou všechny, kteří milují klasiku. V nabídce je Ford Mustang Fastback (1968), Ford Fiesta M-Sport WRC, Ferrari 488 GT3 „Ferrari Corsa", Porsche 919 Hybrid, Porsche 911 RSR a klasické Porsche 911 Turbo 3.0. Samozřejmě nesmíme zapomenout ani na ty dříve vyšlé – trio Ferrari Ultimate Garage set (488 GTE, 312 T4 a 250 GTO).

Foto: Lego

Lego Porsche 911 RSR a Porsche 911 Turbo 3.0

Zajímavé je, že tohle jsou opravdové speciality, takže některé dílky nenajdete nikde jinde a jsou vyrobeny pouze pro tento set. Cena zatím není známá.

A další lego. Tohle je už trochu starší auto – Volkswagen Beetle. Už se nějakou dobu prodává, ale podívejte se na nádherné video, kde se kostičku po kostičce krásně skládá.

Lego také oznámilo, že v kolekci Lego Technics nabídne něco pro opravdové fajnšmekry. Bude to Bugatti Chiron. Takže se připravte na něco, co bude jezdit a fungovat, a to za opravdu velké peníze.

A teď už někam jinam. Playmobil je vlastně zahraniční igráček. Ale zatímco český výrobek si musí cestičku do světa ještě vyšlapávat stále znovu, Playmobil si může dovolit vyvinout a nabízet celý set Porsche 911 GT3 Cup. Auto má nejen sundávací střechu, aby se tam mohl panáček vměstnat, ale dokonce i funkční světla. A cena? Za set chtějí v USA v přepočtu 900 Kč.

Foto: Playmobil

Playmobil Porsche 911 GT3 Cup

Chtěli byste motor z Bugatti Chiron? Není problém. Samozřejmě že ten originální byste si asi těžko koupili, ale v Amalgam Collection udělali model v poměru 1:4. Je vyroben z prototypového polyuretanu, oceli a cínu. Na délku má 44 cm, je plně funkční (samozřejmě bez benzínu) a jen složení celého motoru zabralo 220 hodin. Takže pokud nemáte na Bugatti Chiron (asi 45 miliónů korun), kupte si model jeho motoru. Ušetříte. Stojí „jen“ 200 000 korun.

Foto: Amalgam Collection

Motor Bugatti Chiron v měřítku 1:4

Foto: Amalgam Collection

Motor Bugatti Chiron v měřítku 1:4

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám