Hlavní obsah

Volkswagen má nové logo, přišlo o třetí rozměr

Novinky, laz

Přivítejte nový Volkswagen. Tak v úterý zahájil německý koncern svou tradiční večerní prezentaci před frankfurtským autosalonem. A rovnou odhalil i nové logo. Podstata zůstává zachována, forma je jednodušší.

Foto: Volkswagen

Srovnání starého loga Volkswagenu (vlevo) s novým

Článek

Nové logo Volkswagenu se už během letošního roku sem tam objevilo třeba na dresech německé fotbalové reprezentace, ale až nyní, na frankfurtském autosalonu, Němci svá nová „véčka” představují oficiálně.

Ano, stále to jsou stylizovaná písmena V, jedno jednoduché, druhé dvojité, přesně dle názvu automobilky, a situovaná opět v kruhu. Ovšem všechno je tak nějak hubenější, čistší.

Foto: Marek Bednář, Novinky

Volkswagen ID.3 na autosalonu ve Frankfurtu ukázal i nové logo značky.

Premiéra právě na zdejší motorshow není náhodná, Němci novou podobu loga spojují s nástupem elektromobility. A tedy nové rodiny ID, kterou otevřel hatchback ID.3. Právě ten je prvním, který nese nová „véčka” na přídi.

Foto: Volkswagen

Značka použije více odstínů modré.

Postupně se nový znak objeví nejen na nových modelech, ale i na dealerstvích či propagačních materiálech. Známé modro-stříbrné logo používala automobilka v poslední evoluci od roku 2000.

Foto: Volkswagen, koláž Novinky.cz

Evoluce loga Volkswagen

Anketa

Jaké logo se vám líbí více?
Staré
90,7 %
Nové
9,3 %
Celkem hlasovalo 15524 čtenářů.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám