Článek
Projekt se zatím jmenuje New Strada, podle klasického sporťáku z roku 1969. Jako hlavní designér pracuje na projektu jihoafričan Jonathan Kasumba. Jeho nákresy ukazují Stradu minulosti společně s novým výtvorem, který by měl nést hlavní znaky vozu. Především je to dlouhá přední kapota s dvojicí tenkých otvorů nad předním nárazníkem či výdechy z brzdy a motoru za předními koly. Atletické figuře ale bylo trochu přidáno zvětšením rozměrů a především snížením výšky.
Historie Bizzarrini 5300 GT Strada
Historie tohoto vozu je velmi krátká. V roce 1965 vytvořil slavný designér Giotto Bizzarrini (z jeho pera vzniklo dodnes snad nejuznávanější Ferrari všech dob - 250 GTO) sportovní automobil, který se vyznačoval velmi dynamickými tvary. Posléze byl výrobní program rozšířen do dvou verzí - Corsa a Stradale.
Základem je vidlicový osmiválec OHV z Chevroletu Corvette, který při kompresním poměru 10,2:1 dával z objemu 5,3 l výkon téměř 400 koní, přenášený na zadní kola. Čtyřstupňová manuální převodovka stačila na maximální rychlost 233 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,3 s. Z vozu se záhy stal téměř kultovní vůz, když jeho nasazení v závodech rychle vyneslo mnoho cen. Bohužel v roce 1969 musel Bizzarrini svou továrnu uzavřít z finančních důvodů.
Ferrari 250 GTO
Bizzarrini připravil pro Enza Ferrariho speciální automobil na bází 250 GTO SWB s motorem z 250 Testa Rosa. Vůz měl perfektní obtékání vzduchem vyzkoušené v aerodynamickém tunalu a perfektní jízdní vlastnosti. Toho využívali majitelé vozů k závodním účelům. Celkem bylo vyrobeno pouhých 39 vozů.