Zásuvný skleněný díl střechy je ideálním společníkem pro ty, kteří chtějí mít něco extra, vyžít se pod širou oblohou a přitom nechtějí mít kabriolet s plátěnou střechou. Navíc má několik dalších výhod, jako je vyšší bezpečnost, nižší kroucení karoserie než tomu je u kabrioletu či slušná variabilita.

Slunce za sedm sekund

Skleněný díl se zasouvá jako v předchozí generaci za zadní okno, jen poněkud rychleji. Nyní mu stačí sedm sekund a může se ovládat v jakékoli rychlosti. Pokud někomu není dobře pod pálícím sluncem, lze vytáhnout poloprůhlednou záclonku. Hluk uvnitř omezují upravené aerodynamické prvky a těsnění. Zadní okno lze vyklopit vzhůru a po zasunutí zadních sedadel lze tímto otvorem dát do vozu nějaký náklad o objemu až 230 l.

Dva motory

Jenže to hlavní u tohoto modelu čeká pod slušivým kabátem. Jedná se totiž o techniku, která zatím nikdy ve verzi targa nebyla. Model dostal standardně pohon všech kol, převzatý z kupé a kabrioletů. Motory jsou na výběr dva. Základem je klasický šestiválcový boxer 3,6 l s variabilním časováním ventilů a vodním chlazením, který má výkon 239 kW. Jenže mnohým to nestačí. Pro ně připravilo Porsche verzi 911 Targa 4S se stejným agregátem převrtaným na 3,8 l. Pak se výkon šplhá ke 261 kW a točivý moment povyskočí z 370 na 400 N.m.

Maximální rychlost slabší verze je 280 km/h, silnější je o osm kilometrů rychlejší. Zrychlení z klidu na stovku vozy zvládnou za 5,3 resp. 4,9 s. Jako převodovky jsou použity staré známé kusy - buď šestistupňová manuální převodovka, nebo speciální automat Tiptronic S s možností řazení pádly pod volantem.