O tom, že se Fiat 500 (kabriolet 500C, crossover 500X nebo MPV 500L) povedl, svědčí, že novodobá historie pětistovky se začala psát už v roce 2007. Od té doby auto vlastně stále zůstává podobné. Samozřejmě že se postupně změnilo mnohé, ale i to první auto je stále „chic” a vizuálně nezestárlo.

Třímiliontý vůz byl kabriolet 500C s narůžovělou karoserií Stella, která patří speciální nejluxusnější edici Star. Pravděpodobně půjde, stejně jako většina produkce, do zahraničí. I když se o vozech Fiat často posměšně hovoří jako o italských vozech pro Italy, přes 60 % jich jde do zahraničí, kde jsou největšími odběrateli zákazníci z Velké Británie a Francie.

Třímiliontý vůz byl tenhle nádherný kabriolet Fiat 500C Star

Třímiliontý vůz byl tenhle nádherný kabriolet Fiat 500C Star.

Pětistovka nestárne

Pětistovka nestárne.

Zajímavé také je, že se Fiat trefil do černého se svým crossoverem 500X, který se v Evropě ve své třídě stále drží na prvním místě v prodejích. Je nejprodávanější v mnoha státech i celkově. A to přestože se na prvních příčkách drží v některých statistikách poruchovosti.

Kdo chce pětistovku takovou, jak ji známe dnes, má poslední možnost. Fiat oznámil, že již připravuje nástupce, který ale zcela ztratí spalovací motor.