Tipo Sport staví na základech verze S-Design a nutno uznat, že mu to vážně docela sluší - odhlédneme-li od atrapy difuzoru v zadním nárazníku. Dále jsou tu nové prahy a přední nárazník s náznakem spoileru, a křidélko na pátých dveřích.

Spoiler na pátých dveřích mu sluší a komickou atrapu difuzoru člověk snadno přehlédne.

Spoiler na pátých dveřích mu sluší a komickou atrapu difuzoru člověk snadno přehlédne.

„Zadní difuzor spolu se spoilerem na střeše jsou odkazem na svět automobilových závodů,” stojí v tiskové zprávě automobilky. Ovšem, co má do závodů opravdu daleko, je výběr pohonných jednotek; verze Sport zapracovala jen na vzhledu vozu.

Pod kapotou tedy zůstává standardní nabídka čtyřválců. Můžete mít atmosférickou nebo přeplňovanou benzínovou jedna-čtyřku o 95, resp. 120 koních, nebo, máte-li radši naftu, 95k třináctistovku či 120k šestnáctistovku.

Černočerný interiér nabídne částečně kožené sedačky, ovšem stejné, jako všechna ostatní Tipa.

Černočerný interiér nabídne částečně kožené sedačky, ovšem stejné, jako všechna ostatní Tipa.

Konečně, v kabině jsou standardem částečně kožené sedačky a systém UConnect podporující pokročilé zrcadlení smartphonu. A na cestu si posvítíte bixenonovými světlomety.

Základní cena verze Sport je zatím neznámá; standardní Tipo Hatchback nicméně v Česku koupíte od 325 tisíc korun s 95k benzínovou čtrnáctistovkou, resp. od 395 tisíc korun se stejně výkonnou dieselovou třináctistovkou. Verze S-Design začíná na 455, resp. 515 tisících korunách, a dá se očekávat, že Sport bude ještě o něco dražší.