Tři dvojice sporťáků, vždy jedno kupé a jeden Spyder, nesou odlišnou barvu - pruhy jsou na všech autech stejné - podle historického období McLarenu, které oslavují. Ta nejtmavší odkazuje na rok 1995. Tehdy automobilka vyhrála čtyřiadvacetihodinovku v Le Mans s McLarenem F1 GTR.

Ovšem pouze vítězství by nebylo důvodem k takové poctě. McLareny F1 tehdy skončily kromě prvního také na třetím, čtvrtém, pátém a třináctém místě. Edice se jmenuje Sarthe Grey podle šedé barvy, která je velmi podobná té na F1 se startovním číslem 01, a podle jména okruhu, na kterém se Le Mans jezdí - Circuit de la Sarthe.

Tmavě šedé kousky oslavují dominanci McLarenu v Le Mans roku 1995.

Tmavě šedé kousky oslavují dominanci McLarenu v Le Mans roku 1995.

Světle šedé vozy dostaly název Muriwai podle barvy bílá Muriwai z katalogu divize MSO, McLaren Special Operations, která se u automobilky stará právě o speciální požadavky a tato auta postavila.

Barva dostala název podle bílých a modrých mořských vln na novozélandské pláži Muriwai, protože právě z Nového Zélandu pocházel Bruce McLaren, zakladatel značky. A také tam jako patnáctiletý poprvé startoval v automobilovém závodě.

Světle šedé vozy jsou připomínkou prvního závodu Bruce McLarena, který jel ve svých patnácti letech.

Světle šedé vozy jsou připomínkou prvního závodu Bruce McLarena, který jel ve svých patnácti letech.

A konečně oranžová Papaya Spark na posledních dvou autech je evolucí papájové barvy, kterou Bruce McLaren zvolil na svá závodní auta v 60. a 70. letech minulého století. Byl tehdy úspěšný v závodech Can-Am, Indy 500 i ve formuli 1, a to právě s auty v této barvě s modrými křídly na zádi.

Oranžové McLareny připomínají barvu, se kterou byly závoďáky značky velmi úspěšné v 60. a 70. letech.

Oranžové McLareny připomínají barvu, se kterou byly závoďáky značky velmi úspěšné v 60. a 70. letech.

Všechna auta jsou vybavena křídly z katalogu MSO a pruhy po celé délce karoserie, paketem černých detailů a ultralehkými kovanými koly, rovněž v černé barvě. Odhalila se v úterý 11. prosince na události, kterou pořádala právě prodejna značky v americkém Beverly Hills.

Co se, jak je u podobných aut zvykem, nedozvídáme, jsou ceny. Také není známo, jestli už je všech šest aut prodáno, nebo jestli jsou některá z nich stále k mání.

V kabině jsou změny jen drobné, např. loga všitá do hlavových opěrek.

V kabině jsou změny jen drobné, např. loga všitá do hlavových opěrek.

Dodejme, že McLaren 570S má v útrobách 570k osmiválec o objemu 3,8 litru. Se sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou má zvládnout zrychlit na stovku za 3,2 sekundy a pokračovat k maximálce 328 km/h.

Základní cena kupé je v USA 188 600 dolarů, tedy 4,31 milionu korun. Spider stojí nejméně 208 800 dolarů, tj. 4,77 milionu korun.