Je to už rok, co jsme vám přinesli zprávu o tom, že Nissan se rozhodl pečovat o své historické vozy R32 Skyline. Jeho divize Nismo připravila podle původních plánů a nově začala vyrábět náhradní díly na tohle legendární auto, které poprvé nosilo přezdívku Godzilla. [celá zpráva]

Už tehdy jsme psali, že v případě zájmu rozšíří Nismo nabídku i na další verze. A je to tady. Majitelé pozdějších R33 (1994) a R34 (1998) tak mohou radostí sprásknout ruce, protože se opravdu dočkali. Jejich auta dostanou hromady nejčastěji rozbitých a opotřebovaných dílů. Ti z R33 mohli alespoň některé díly z R32 doposud využít, vždyť motor měly tyto dva modely prakticky shodný. Takže třeba napínací kladky se opravdu hodí. Jenže jiná karoserie znamenala, že stále museli jezdit s prasklým nárazníkem.

Jedna z věcí, která odchází a nahradit ji doposud nešlo - kolébkové ovladače

Jednou z částí, která odchází a nahradit ji doposud nešlo, byly kolébkové ovladače.

Teď se dočkali. A s nimi i majitelé R34, kteří mají jak jiný vzhled auta, tak i jiný motor s výkonem 246 kW (R32 a R33 mají 206 kW).

Všichni dohromady se pak mohou těšit z dalších komponent, které často odcházely, jako jsou třeba mechanika zvedání okýnek, jejich ovladače, části zadního nárazníku apod.