Tyhle „sebevražedné dveře“ dnes používá třeba Rolls-Royce. Singulato je nasadil do karoserie klasického SUV, které má všechny atributy, včetně středového B-sloupku, který už chtěla spousta firem odstranit, a zatím to dopadlo samým nezdarem.

Karoserie je dlouhá 4,9 metru, takže na rozdíl od fotografií, které mohly vůz přiřadit někam k Volkswagenu Tiguan, je tohle opravdový macek. Rozvor kol je 2,96 m.

Singulato iS6

Singulato iS6

FOTO: Zhiche Auto

Singulato iS6

Singulato iS6

FOTO: Zhiche Auto

Pod kapotou je dvojice elektromotorů o úhrnném výkonu 260 kW (349 koní) a točivém momentu 580 N.m. Podle režimu sledování spotřeby NEDC (New European Driving Cycle) má auto dojezd na jedno nabití 400 km, ale o kapacitě akumulátorů nevíme nic.

Zajímavostí je interiér, kde vládne středový gigantický monitor s úhlopříčkou 15,6 palců. Ten je otočný, takže je možné jej sledovat jak na výšku, tak i na šířku. Po vzoru vozů Rolls-Royce nebo Škody Superb má i tohle auto ve dveřích umístěný deštník. V interiéru je dvanáct USB zásuvek a auto prý nyní zvládá autonomní režim třídy 2, což je vlastně to, co dnes má i Škoda – adaptivní tempomat a sledování jízdního pruhu, ale s nutností mít stále ruce na volantu. Příští rok prý už bude hotov stupeň 3, což znamená i možnost občasného puštění volantu.