Článek
Ačkoli v roce 2009 přišlo Audi A5 Cabrio jako náhrada za starší Audi A4 Cabrio, tak podle německého Auto Bildu má své dny sečteny. Skončí. O vůz je pramalý zájem (vloni se jich prodalo ani ne 4000 kusů). A tak je pochopitelné, že přímý nástupce nebude. Stejně je to i u Audi TT Cabrio. I tady je zájem tak malý, že se nevplatí vytvářet nástupce, protože to prostě není ekonomicky únosné.
A tak prý tyto dva vozy skončí a oba nahradí jedno – opět Audi A4 Cabrio. Podvozek ale dostane z Audi A3 (tedy platformu MQB), což proti dosavadnímu podvozku s motorem podél (MLB) bude výrazná úspora. A že třeba TT je více sportovní verze? Nevadí. Sportovní divize se může poprat s autem a vyždímat z jeho čtyřválců opravdu úctyhodné výkony.
Problém s benzínovým dvoulitrem
A ještě jedna informace se týká téhle značky. Konkrétně se týká modelů Audi A4 z let 2013 až 2016, vozů A5 z let 2013 až 2017, vozů A6 z let 2012 až 2015 a vozů Q5 z let 2013 až 2017, konkrétně těch, které jsou vybaveny zážehovým dvoulitrovým motorem s přeplňováním. Ty mají problém s čerpadlem chladicí kapaliny, které se může přehřát, zablokovat a způsobit požár. Po celém světě tak musí do servisů 1,6 milionů vozidel. Oprava je samozřejmě zdarma.