Audi neuvedlo, na základě kterého modelu je e-tron postaven, vzhledem k pojetí přední masky a celkovým proporcím odhadujeme, že jde nejspíše o kompaktní SUV, tedy model postavený na základech Q3. Ohledně použitého motoru a velikosti baterií zatím nepadlo ani slovo, obdobně vypadající koncept Audi e-tron quattro z roku 2015 nabízel dojezd na jedno nabití 500 kilometrů.

Audi uvedlo, že sériovou verzi bude možné nabíjet na rychlonabíjecích stanicích s nabíjecím výkonem až 150 kW. Doba plného nabití se tak zkrátí na pouhých 30 minut.

Audi e-tron (koncept, 2018)

Audi e-tron (koncept, 2018)

FOTO: Audi

Ingolstadtská automobilka má na čtyřech kontinentech 250 testovacích prototypů a hodlá s nimi ujet celkem pět miliónů kilometrů. Sériové provedení se představí ještě letos koncem roku. Výroba bude probíhat v továrně v Bruselu.

„V roce 2020 budeme mít v nabídce tři zcela elektrické automobily – kromě SUV to bude také sériová verze studie Audi e-tron Sportback concept a kompaktní model. Ještě před rokem 2025 uvedeme na trh více než 20 elektromobilů a hybridních vozů s možností vnějšího nabíjení,“ řekl Rupert Stadler, šéf značky Audi.

Audi e-tron (koncept, 2018)

Audi e-tron (koncept, 2018)

FOTO: Audi