Hlavní obsah

Škoda v Česku spustila online prodej, zatím pouze u aut na operativní leasing

Novinky, maž

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Škoda Auto začala online prodávat své modely, zatím pouze ty na operativní leasing. Na příslušných webových stránkách je vidět, kdy zákazník nový automobil dostane, typicky v rozmezí 14 až 90 dní.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Článek

Prodej přes internet samozřejmě Škoda – stejně jako všichni konkurenti – praktikuje již roky, konkrétně již od roku 2000. Pomocí konfigurátoru si vyberete automobil, který je po sepsání smlouvy a zaplacení zálohy vyroben a předán.

Novinkou v právě spuštěném internetovém prodeji je to, že nemusíte nikam chodit a celé auto si objednáte ze svého počítače/tabletu. Elektronicky se řeší i leasingová smlouva a další formality. Na stránkách si můžete vybrat konkrétní auto a vidíte, za jak dlouho ho dostanete. Minimální lhůta mezi objednáním a dodáním je 14 dní, nejdelší 90 dní.

První den spuštění bylo k dispozici 142 modelů, od citiga po nejdražší superb. Splátky za měsíční pronájem vypadají na první pohled lákavě, výše splátky se mění podle očekávaného kilometrového nájezdu nebo délky splácení.

Obecně platí, že fabii můžete mít za 5000 korun měsíčně, octavii kolem devíti a superb za zhruba patnáct tisíc, což je pro průměrnou českou rodinu již finančně neakceptovatelné. SUV modely karoq a kodiaq se zatím v online prodeji nenabízí.

Nevýhodou je, že výbava vozu je pevně daná, vybrat si můžete pouze barvu karoserie, a to ještě z omezené nabídky. Po skončení je automobil důkladně prohlédnut a všechny závady, krom obvyklého opotřebení, musí pronajímatel – v případě operativního leasingu vždy fyzická osoba – zaplatit.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám