Značka Pagani a značka Fiat nemají společného nic. Snad jen zemi původu. A spojovat je, se zdálo zatím nemožné. Jenže Garage Italia Customs, což je tuningová firma, zabývající se hlavně koncernem Fiat, si objednala Pagani Huayra, ale v netradiční barevné kombinaci, která byla použita na Fiatu Turbina z roku 1954. Tohle auto netradiční koncepce s turbínovým motorem vynikalo i dalšími věcmi – červenobílým lakováním a součinitelem odporu vzduchu pouhých 0,14.

Video

Pagani připravilo pro Garage Italia Customs speciální auto, které má připomínat koncept Fiat Turbina z roku 1954

Pagani Huayra Lampo si vzalo z originálu jen to barevné schéma. Přece jen má auto o dost víc koní než původní turbínový koncept, který jich měl jen 300. Jenže na unikátu od Paganiho se pracovalo dva roky. Proč tak dlouho? Ono totiž změn bylo mnohem víc než jen lak, i když ten je také unikátní, protože se jedná o kombinaci průhledných a neprůhledných vrstev.

Tak například vepředu byl změněn nárazník a zvětšily se plochy pro chlazení. Nová jsou zrcátka, přibyly zde pozlacené nebo bronzové prvky… Třeba jen lakování brzd, které na sobě mají italskou vlajku, trvalo desítky hodin.

Pagani Huayra Lampo

Pagani Huayra Lampo

FOTO: Garage Italia Customs

Nebo se podívejte na interiér. Sedačky a přístrojová deska jsou potaženy kostičkovým vzorem z kůže. Obložení přístrojové desky má pak detaily z bronzu.