Seigo Kuzumaki v rozhovoru pro britský časopis Autocar předpokládá, že v roce 2050 budou automobily produkovat o 90 % méně CO2 ve srovnání s rokem 2010. Samozřejmě, že to ponese s sebou celou řadu změn, tou nejhlavnější je ústup od spalovacích motorů.

Už v roce 2040 se podle něj nebudou automobily samostatně se spalovacím agregátem vůbec vyrábět. To ovšem neznamená, že vůbec nebudou. Zůstanou součástí hybridních a plug-in hybridních vozidel, především jako generátory elektrického proudu pro elektrický pohon (tzv. range extenders).

Jak o tom může člověk z Toyoty vůbec hovořit? Má vůbec právo zobecňovat tyto prognózy na celý svět, když třeba v Evropě drží japonské automobily pouhá čtyři procenta trhu? Musíme si uvědomit, že to byla právě Toyota, která poprvé začala velkosériově prodávat hybrid a poté i elektromobil a na poli elektrifikovaných vozidel drží japonští výrobci 43 % celosvětového trhu. Takže vhled i z pozice oddělení R&D (Research and Development) Toyoty je určitě velmi důležitý.