Hlavní obsah

Hyundai zase provokuje. Chce zachraňovat české dealery Škody a VW z „nejisté situace”

Novinky, ČTK, maž
Aktualizováno

České zastoupení Hyundaie v uplynulých dnech oslovilo tuzemské dealery Škody a Volkswagenu s údajně zajímavou nabídkou. Kvůli dva roky staré kauze Dieselgate jim nyní nabízí možnost prodávat hyundaie jako řešení jejich „nejisté situace”.

Foto: Jan Handrejch, Právo

Článek

Tuzemské zastoupení jihokorejského Hyundaie, vedené Vladimírem Vošickým, přišlo s další z bizarních provokací. Po dopisu vlastním prodejcům, ve kterém se psalo o „stoupající míře zoufalství zejména našeho domácího konkurenta“, nyní přichází dopis pro dealery Škody a Volkswagenu.

Hyundai v něm oslovil dealery, protože se „mohou cítit oprávněně poškozeni“ kvůli emisní kauze, pro kterou se vžilo označení Dieselgate. Ta mimochodem vypukla v září 2015.

„Prodejci vozů Volkswagen a Škoda dostali v uplynulých dnech zajímavou nabídku. Pro ty, kteří se cítí být poškozeni kauzou s podvodným softwarem, se nabízí řešení jejich nejisté situace. Dealeři, kteří mohou kauzu vnímat jako oprávněné ohrožení svého podnikání, dostali nabídku spolupracovat s automobilkou Hyundai,“ uvádí tisková zpráva. Celé znění dopisu tuzemské zastoupení Hyundaie redakci Novinek odmítlo poskytnout, přesto se k nám dostala od jednoho z dealerů.

Obsah dopisu se tentokráte drží při zemi. Slova o „bahnitém dně”, „zoufalství domácího konkurenta” nebo doporučované návštěvě psychologa - jako v dopise adresovaném dealerům Hyundaie v sprnu letošního roku - zde nenajdete.

Jedna citace za všechny: „Z médií se dozvídáme různé informace o situaci v mateřské společnosti Vámi prodávaných vozů, a protože my jsme ve skvělé kondici a chceme rapidně růst, obracíme se na Vás, jakožto profesionály v oboru, s informací týkající se možnosti případné spolupráce.”

Foto: Repro Novinky.cz

Dopis, který Hyundai zaslal dealerům Škody a VW.

Počty prodaných vozů stoupají

Hyundai nabízí dealerům Škody a VW spolupráci při prodeji nových vozidel. České zastoupení korejské automobilky má v Česku necelých padesát dealerství, Škoda Auto 184. Předloni skončila třetina českých dealerů Hyundaie po divokém rozchodu s domácí centrálou, řešeném soudní cestou.

Škoda na českém trhu do září zvýšila prodej o čtyři procenta na 63 664 vozů a patří jí první místo. Druhý Volkswagen posílil o téměř šest procent na 20 584 prodaných aut a třetí Hyundai zvýšil odbyt o zhruba čtyři procenta na 15 966 aut.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám