Článek
Podle zatím nepotvrzených informací bude Urus pohánět čtyřlitrový benzínový osmiválec původem z Audi. V případě Lamborghini bude podle všeho naladěn na 478 kW (650 k) a bude k dispozici prostřednictvím výhradně automatické převodovky. Výkon se bude přenášet na všechna čtyři kola. Samotná automobilka jej tituluje jako „první supersportovní SUV na světě”.
Lamborghini už model Urus testuje v běžném provozu, vozy jsou ale silně kamuflované. Základní tvary odpovídají tomu, co přinesl koncept – tedy ostře řezané tvary, čtyři masivní koncovky výfuku, čtyři dveře a prudce skloněnou zadní část. A samozřejmě konvenční zpětná zrcátka, ty z konceptu použity nebudou.
Podle informací Automotive News by základní prodejní cena měla lehce překročit sumu pět miliónů korun. I tak půjde o jeden z nejlevnějších modelů automobilky ze Sant'Agata Bolognese. Od příštího roku by mělo každý rok vznikat 3500 urusů, kvůli tomuto modelu musela být postavena nová výrobní linka a celý areál automobilky se zdvojnásobil.