Tohle auto totiž nebyl žádný prodejní trhák. Za celou dobu prodejů si našlo jen 3651 zákazníků. A to je hodně málo, když si uvědomíme, že první představení vozu proběhlo už v roce 2012 a první dodané vozy byly v roce 2014.

Není tajemstvím, že auto bylo nabízeno hlavně jako doplněk nabídky, aby byly úřady spokojené. V některých státech USA totiž musí značka nabízet i elektromobil, aby dostala licenci. A pokud prodá tento elektromobil, i kdyby prodělala značka na výrobě, na prodeji vydělá, protože od státu dostává takzvané kredity, které vylepšují prodejní bilanci. Ve výsledku, i když je aut málo, nebo dokonce na nich firma prodělává, automobilka nakonec stejně vydělá.

Mercedes-Benz B Electric Drive ale už s dojezdem 150 km za cenu (u nás) přes jeden milión korun prostě neměl smysl. A tak Mercedes sáhl k jeho odstavení. Náhradník bude, ale až na nové platformě a v nové samostatné řadě. Nejdřív přijdou hybridy a mezi roky 2020 až 2025 i čisté elektromobily.