Siegfried Wolf, předseda ruské strojní skupiny Russian Machines Corporation, která GAZ vlastní, oznámil, že GAZ bude oživen. Už ale nebude vyrábět luxusní sedany, ale užitkové vozy. O tento druh automobilů je v Rusku zájem, a tak by měla značka produkovat auta typu Volkswagen Caddy apod.

Samozřejmě že hlavní devízou bude samotná značka, která v Rusku stále platí za synonymum bytelnosti a jednoduchosti. Volha by měla být ideálním autem pro řemeslníky ve všech částech Ruska.

Zatím jde jen o prvotní nápady. Nyní se rozpočítává ekonomický model, ve kterém se plánuje, zda bude dobré postavit auto na nějakém sdíleném podvozku, nebo jestli vyvine techniku samostatně. Pro první verzi hrají samozřejmě nízké náklady na vývoj, ale zase špatné zkušenosti z minula a pro druhou variantu možnost vývoje jakéhokoli, byť i jednoduchého, ale pevného základu, který by mohl být využit v mnoha verzích.