Multispace, jak se tradičně verze pro přepravu osob jmenuje, má opravdu tutéž techniku jako klasická dodávka. Pod kapotou je elektromotor s výkonem 49 kW (67 koní). Točivý moment vrcholí ve 200 Nm. Poháněná jsou přední kola, a to přes jednostupňovou redukční převodovku.

Citroën E-Berlingo Multispace

Citroën E-Berlingo Multispace

FOTO: Citroën

Citroën E-Berlingo Multispace

Citroën E-Berlingo Multispace

FOTO: Citroën

Pod podlahou u sedadel i v kufru jsou pak umístěny lithium-iontové akumulátory o kapacitě 22,5 kWh. Ty se prostřednictvím klasické zásuvky dobijí na 100 % přibližně za osm hodin. Při použití třífázového napětí 380V je 50 % kapacity k dispozici přibližně za 15 minut a za dalších patnáct už je kapacita na 80 %.

To nejdůležitější byl, je a bude ovšem na elektromobilu dojezd. Citroën E-Berlingo Multispace podle evropských norem NEDC ujede asi 170 km na jedno nabití. Druhé nejdůležitější pro Čechy je zavazadlový prostor. Tak tady vůz uspokojí každého – 675 l v základu a po sklopení sedadel až 3000 l.

Auto bude vybaveno standardní výbavou, jakou známe z verzí se spalovacím motorem, včetně velké dotykové sedmipalcové obrazovky. Citroën zatím nezveřejnil ceny auta, ale už nyní víme, že na akumulátory bude záruka osm let nebo 100 000 km.