Článek
Jmenuje se Mustang GTT, tedy Grand Turismo Tribute, a má to být poklona superkáře Fordu GT. Mustang byl kompletně přemodelován, aby tak nějak víc ladil s o trochu větším a silnějším bráškou. Přední maska byla protažena dopředu, zúžena a dostala výrazně dramatičtější výraz a hlavně chladicí otvor o velikosti Nissanu Micra. Kapota pak má nově dva ohromné výdechy horkého vzduchu.
S úpravami ale pokračujeme i dál. Nové prahy výrazně rozšiřují auto a hlavně dávají prostor pro další obří otvory, tentokrát před zadními koly.
Zadní část je změněna k nepoznání. Bohužel. Zadní světla nahradila čtyři kruhová a uprostřed kapoty je jakási boule. K čemu? To vám nepovíme. Pod velkým difuzorem pak jsou uprostřed dva laufy o průměru hrnků na Cafe Americano.
Samozřejmě že nová jsou i kola. Jde o dvaadvacetipalcové ráfky HPE Performance s nasazenými pneumatikami Pirelli P-Zero. Za nimi pak jsou nové brzdy Brembo a pružení Eibach Pro-Street-S s. A proč? Protože pod kapotou je načipovaný a velkým železem oturbený osmiválcový pětilitr, který dává 597 kW (800 koní).
Cenu zatím neznáme. Auto se představí široké veřejnosti na tuningové výstavě SEMA. Za nás je hodnocení rozpolcené – zajímavé změny vepředu, ošklivé vzadu, nechat to nalakovat jednotnou barvou… A pak by to šlo.