Na autě spolupracovala Honda a společnost Kabuki Inc. Honda dodala základ, tedy trubkový rám, v němž je umístěna jedna sedačka řidiče a elektromotor s akumulátory.

Technicky jde o už známý systém hondy Micro EV. Tady mají akumulátory maximální výkon 11 kW, což stačí na maximální rychlost 70 km/h. Dojezd je 80 km a nabití pomalou nabíječkou trvá sedm hodin, rychlonabíječkou pak tři hodiny.

Micro Commuter

Micro Commuter

FOTO: Honda

Micro Commuter

Micro Commuter

FOTO: Honda

Kabuki Inc. pak připravili 3D projekt karosářských dílů, které byly následně na tiskárně vytištěny. Jsou tedy ze speciálního plastu. Auto je vlastně miniaturní dodávka, kdy za sedadlem řidiče je nákladový prostor pro tři krabice postavené na sobě.

Micro Commuter

Micro Commuter

FOTO: Honda

Micro Commuter

Micro Commuter

FOTO: Honda

Micro Commuter

Micro Commuter

FOTO: Honda

Samozřejmě že nejde o žádný sériový automobil. Jde jen o cvičení, které dokazuje, že něco takového je možné. Pokud jednou technika na 3D tisk zlevní, budou si lidé, kteří si takový vůz pořídí, v případě jeho poškození nebo pokud by chtěli třeba jinou barvu, moci náhradní díly tisknout sami (nebo si je nechat tisknout).