V maďarském Györu pracuje pro Audi 11 411 lidí, kteří loni vyrobili 160 203 automobilů (což není až tak ohromující číslo), ale zároveň - a to už je zajímavé -
2 022 520 motorů. To znamená v průměru 6380 motorů každý pracovní den. Pro Audi je maďarská továrna důležitá, navíc se zde dělají i dražší modely - TT včetně otevřené verze Roadster.

Na videu jsou vidět některé části výroby, od plechů až po kompletní automobil. Audi TT RS je nejvýkonnějším TT všech dob. Pětiválcový 2,5litrový motor má 294 kW (400 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 480 Nm v rozsahu otáček 1700 do 5850. TT RS Coupé zrychlí z 0 na 100 km/h za 3,7 sekundy, což bylo ještě před deseti lety vyhrazeno pro teritorium ryzích supersportů.

Roadster je v této disciplíně trochu pomalejší (3,9 s). Nejvyšší rychlost je elektronicky omezena na 250 km/h, na přání může být „posunuta” na 280 km/h. Prodej TT RS bude v Česku zahájen letos na podzim, ceny zatím importér nesdělil.

Kromě Audi má v Maďarsku továrnu již 25 let Suzuki (Ostřihom), Mercedes-Benz (Kecskemét) a GM-Opel (Szentgotthárd).