Článek
Je to dost odvážné tvrzení a plán. Aston Martin totiž je ve ztrátě už pěknou řádku let a třeba v roce 2015 prodělal 172 miliónů dolarů, což je proti 96 miliónům dolarů v roce 2014 dost velký nárůst. Ale ten se prý objevil proto, že nastupuje dvojice nových aut – DB11 a DBX. Nové technologie, nové výrobní změny – to všechno stálo velké peníze.
Ovšem sedm let a sedm nových aut, to nevypadá jako další šetření. Andy Palmer přesto věří, že Aston Martin už v roce 2016 zakončí své účetnictví černými čísly.
A co dál?
Teď to vypadá na velký úspěch Astonu Martin DB11, jenž si už před premiérou objednalo 500 zákazníků. Po premiéře Aston Martin uvolnil ještě 400 dalších míst pro objednávky. A ty jsou také pryč.
V roce 2022 se objeví supersport s motorem uprostřed, který ovšem nebude mít dvanáct válců, ale jen osm. Má být vyvážený, rychlý, kultivovaný, placatý… Prostě o něco méně dramatický než AM RB-001. Třeba jako Aston-Martin DP100 Vision pro hru Grand Turismo (na hlavní fotce).