Článek
První generace Citroënu C6 byla avantgardním luxusním sedanem. Bez chyb nebyl, přinášel ale na trh eleganci u německých výrobců nevídanou. Prodeje na evropském trhu by se však u „dvojky” nevyplatily, takže nová C6 byla vytvořena pouze pro Čínu.
Automobil je postaven na modulární platformě EMP2, a techniku tak sdílí s modelem Dongfeng Fengshen A9. Citroën C6 je dlouhý 5066 mm, 1858 mm široký a vysoký 1470mm, to vše při rozvoru 2,9 metru.
Uvnitř je dvanáctipalcový digitální přístrojový štít a displej multimediálního systému. Luxusní dojem v interiéru umocňuje dřevěné obložení a sedadla s kůží Nappa. Klimatizace je čtyřzónová.
C6 má poháněná přední kola, jež roztáčí pouhý čtyřválec se skromným zdvihovým objemem 1,8 litru. Největší výkon má hodnotu 204 k (150 kW) a točivý moment se chlubí hodnotou běžnou spíše pro nižší střední třídu – 280 Nm.
Prodejní cena nebyla zatím uvedena.