Dnes si můžete koupit tato auta s paketem Extended Grip. Ten je spojený s pohonem jen jedné nápravy a jde vlastně o úpravu elektronických systémů vozu, které různě reagují, podle zvoleného typu povrchu na ovladači. Jinak auta nemají žádné další úpravy, pokud si majitel nepřikoupí ještě takzvaný All road Pack. Tam kangoo zvedne světlou výšku o 8 mm a dostane pod podvozek plechovou ochranu. Master dostane jen ten plech a trafic bohužel vyjde naprázdno.

Na obtížný terén

Verze s Extended Grip je určena na horší silnice a jejich špatný povrch. Kdo chce zajít ještě dál, ten si pořídí novou verzi s označením X-Track. Všechny tři vozy zde dostanou diferenciál s omezenou svorností, pod podvozek ochranu a světlá výška se zvýší o 30 mm (kangoo a trafic ) resp. 40 mm (master). K této verzi pak jsou standardně dodávány celoroční pneumatiky s vyšším vzorkem.

Auta s přídomkem X-Track byla připravena společně se specializovanou firmou Poclain Véhicules a v nabídce budou na všech evropských trzích od září tohoto roku.

Renault Kangoo X-Track

Renault Kangoo X-Track

FOTO: Renault

Renault Trafic X-Track

Renault Trafic X-Track

FOTO: Renault

Do opravdového terénu

Jediným zástupcem opravdu terénního užitkového vozu pak bude master. V tradiční spolupráci s Oberaigner Automotive budou vyráběny vozy s pohonem všech kol. A není to žádná elektronická atrapa. Tohle je opravdové mechanické připojení nápravy, a dokonce i s redukcí. Samozřejmostí pak je u vozu plech pod podvozkem a světlost zvýšená o 65 mm vpředu a 58 mm u jednomontáže a 45 mm u dvoumontáže vzadu.

Auta by se měla objevit na trzích už v dubnu, ale ceník ještě nebyl zveřejněn.