Šestilitrové bi-turbo dovoluje kabrioletu zrychlit na stovku za 4,1 sekundy, přičemž nejvyšší rychlost krotí omezovač při tradičních 250 km/h (na přání elektronika zasahuje při 300 km/h). Monstrózní točivý moment vrcholí v rozmezí 2300 až 4300 otáček. Kombinovaná spotřeba paliva činí rovných 12 litrů.

Výkon se přenáší skrz sedmistupňovou převodovku AMG Speedshift7G-Tronic na zadní kola. Ta jsou mimochodem standardně dvacetipalcová a obouvají pneumatiky o rozměru 255/40 ZR 20 vpředu, respektive 285/35 ZR20 vzadu. V příplatkové výbavě figurují i karbon-keramické brzdy, standardem jsou ocelové kotouče.

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

FOTO: Mercedes-Benz

Kabriolet s délkou přes pět metrů

Nový model S Cabriolet má impozantní rozměry - délka 5 027 mm, šířka 1 899 mm a výška 1 417 mm. Mercedes novou třídu S Cabrio neskromně tituluje coby „nejkomfortnější kabriolet na světě”. Takto velký a luxusní otevřený vůz neměla stuttgartská automobilka v nabídce dlouhých 44 let. Naposledy to byl model 111 a 112 v roce 1971.

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

FOTO: Mercedes-Benz

Střecha je stylově plátěná (vybírat lze ze čtyř barevných kombinací), stažení či vytažení má samo sebou na starost elektronika - zabere jí to 20 sekund.

Prodejní cenu zatím Mercedes neuvedl, vzhledem k tomu, že kupé s touto motorizací stojí 6,6 miliónu, lze počítat s cenovkou kolem sedmi miliónů. První zákazníci se dočkají v květnu příštího roku.

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

Mercedes-AMG S65 Cabriolet (2015)

FOTO: Mercedes-Benz