Zatímco podvozek je úplně stejný a vnější vzhled prošel jen decentní úpravou, všechny nabízené motory jsou nové a splňují emisní normu Euro 6. Zajímavé je, že všechny čtyři vznětové verze mají zdvihový objem dva litry. Caddy dostane i verzi spalující CNG a dále tři benzínové motory. Jde o čtyřválce 1.2 TSI s výkonem 62 kW/84 k a 1.4 TSI (92 kW/125 k).

Nové jsou bezpečnostní a asistenční systémy. Kupříkladu jde o Front Assist s funkcí nouzového brzdění – při rychlosti nižší než 30 km/h umí automobil zcela zastavit. Osobní verze nového caddy jsou navíc vybaveny bočními a hlavovými airbagy. Nechybí ani tzv. multikolizní brzda nebo adaptivní tempomat, schopný pracovat v rychlostech 0–160  km/h (převodovka DSG), respektive 30–160 km/h.

Volkswagen Caddy (2015)

Volkswagen Caddy (2015)

FOTO: VW

Volkswagen Caddy (2015)

Volkswagen Caddy (2015)

FOTO: VW

Ceny zatím nebyly oznámeny, první kusy dorazí k zákazníkům v září. Zatím oficiálně nepotvrzenou informací je, že v polské Poznani se vedle caddyho bude vyrábět i druhá generace roomsteru, která bude mít podobný design a stejnou techniku. Že by nemuselo jít o novinářskou bublinu, naznačují i kamuflované vozy caddy čtvrté generace, které lze bez loga na kapotě (a s testovací značkou s písmenem F) v těchto dnech zahlédnout v okolí mladoboleslavského vývojového centra Česana.

Volkswagen Caddy (2015)

Volkswagen Caddy (2015)

FOTO: VW

VW Caddy

VW Caddy 3. generace

FOTO: VW